måndag, februari 12, 2007


Fredagen var konstig, jag var sjuk och blev full och det var ingen fin kombination. Lördagen var det ölhäng hos klawra och den festen påminde ganska mycket om festerna jag var på som fjortonåring. Sen drog jag och daniel till karlssons och drack öl, det var skitbra. Folket som jobbar där är så jävla bra. En kille gav mig värsta heterostöten!!!! Jag kommer leva på det länge länge. Dessutom däckade jag på bardisken sittandes bredvid ägaren/chefen hoho. Igår var misärmisärmisär dock ingen bakfylla. Ångestladdat och sådär myyyysigt. Jag vet inte hur jag får dagarna att fungera.

39 dagar till bright eyes det är helt mindblowing. Sen blir det polen i april med öl, billiga cigg, tatuering, kaffe, kroghäng. Sen blir det antony & the johnsons i juni. Det kan bli ett bra år. Jag vet inte. Jag hoppas på det bästa och planerar det värsta och hoppas att jag hamnar någonstans mittemellan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar